Gazetki reklamowe znanych supermarketów, jako ułatwienie zakupów.

Jadąc na zakupy, czymś zwyczajnym jest zrobienie listy produktów niezbędnych w codziennym użytku oraz takich, które w konkretnej chwili musimy mieć. Wszystkie aktualności jak również promocje jakie dany sklep przedkłada obrazują gazetki reklamowe. Barwne, łatwe i szybkie do przeczytania koncentrują na sobie uwagę każdego odbiorcy. Wytwarzane są przez wszystkie sieci sklepów, istnieje zarówno intermarche gazetka promocyjna, jak i OBI, JYSK czy Auschan.

market

Artykuły impulsowe to jedna z wielu postaci marketingu używana przez sieci handlowe. Gazetki reklamowe cieszą się wśród nich szeroką renomą, a to nic innego jak druk informacyjny, stworzony do szybkiego rozprzestrzeniania, najczęściej w formie lekkiej książki z ogromną liczbą dużych obrazków. Informuje konkretną osobę o wydarzeniach, jakie w najbliższym czasie odbędą się w konkretnym markecie np. urodziny sklepu, czy też po prostu promocja na dany wytwór (oferta dla Warszawy: ).

Są one bezpłatne, rozpowszechniane przez celowo wynajęte do tego osoby, które rozprzestrzeniają je na ulicy, dostarczają je do skrzynek pocztowych lub wykładają w miejscach publicznych. Pewne sklepy redagują je również na stronach internetowych np. wpisując w wyszukiwarkę intermarche gazetka promocyjna, można zobaczyć najświeższą ofertę promocyjną tego sklepu (sprawdź tu promo-food.pl/). Co więcej zapoznać się z nadchodzącymi wydarzeniami czy też godzinami otwarcia danego sklepu. Taki rodzaj broszury jest kapitalny i bardzo znany, bo przede wszystkim dociera do osób które np. nie mają dostępu do Internetu lub do takich, które zamieszkują na peryferiach miasta i wycieczka do większego supermarketu planowana jest precyzyjnie i z wyprzedzeniem.

Taka reklama (trwała reklama na aucie Toruń) jest bez wątpienia znana i aprobowana przez całe społeczeństwo, tak samo ludzi mieszkający w centrach miejscowości jak i tych, którzy zamieszkują jego peryferia. Istnieją ludzie, którzy wręcz oczekują na kolejne gazetki, by przez to być w stanie zaplanować zakupy. Jest to bardzo skuteczny podstęp marketingowy, z tej przyczyny tak często się z niego korzysta.