Aktualnie bardzo popularny i stosunkowo niedrogi jest kanał, który z pewnością dotrze do dużej grupy potencjalnych klientów – Internet. Możliwości jest naprawdę dużo, od banerów umieszczanych na stronach, po współpracę z blogerami. Obecnie ostatnia wspomnianych cieszy się sporym powodzeniem, ponieważ angażuje nie tylko blogera, lecz także nierzadko odbiorców. Warto pamiętać o tym, że nachalna, za duża reklama, która zakryje właściwą treść, z pewnością zostanie odebrana źle, gdyż okaże się przede wszystkim przeszkodą. Jeśli wybierzemy Internet jako miejsce dla reklamy naszego produktu, nie można zapominać, że wielu ludzi pomimo wszystko nie ma stałego dostępu do sieci i chociaż liczba wciąż wzrasta, najszerzej odbierane są jednak radio i telewizja. Należy jednak pamiętać, że są to także metody najbardziej kosztowne. Ceny jednak nie są niczym co może zdziwić, ponieważ kanały te mają najszerszy zasięg. Ciekawym medium jest też prasa. Wybór zależy oczywiście od nas, należy jednak zbadać po co najchętniej sięgają nasi odbiorcy. W zasadzie najstarszym i bardzo znanym sposobem jest także outdoor, czyli reklama (stojaki na plakaty) zewnętrzna. Składają się na nią wszystkie plakaty, ulotki i billboardy itp. To doskonały sposób na szybkie powiadomienie o rabatach oraz inne krótkie komunikaty. O czym trzeba pamiętać? Przede wszystkim odbiorca ma najczęściej na obejrzenie komunikatu zaledwie klika sekund, dlatego też musi on przyciągać wzrok i przekazywać jasno sens wypowiedzi. Zaledwie słowo niewiele zdradzi, a nie możemy być pewni, że nie będzie szybko zapomniane. Naprawdę ważna jest prostota przekazu. Istnieje możliwość wynajęcia sieci telebimów, w związku z tym możemy ustawić je w różnych miastach i posiadać na przykład billboardy Warszawa, Kraków, Łódź w tym samym czasie – więcej tu.