Reklama outdoorowa – typy, formy oraz nośniki reklamy

Dzisiaj istnieje bez liku nośników reklamy zewnętrznej, dzięki jakim można dotrzeć do nabywcy finalnego, czyli klienta. Odmiany reklamy zewnętrznej muszą być dopasowane do miejsca, w jakim się znajdują tak, żeby były jak najbardziej czytelne. Nośnik reklamy outdoorowej, który realizuje w pełni owe założenia to tablice LED.

Reklama outdoor w owej postaci ceniona jest głównie za wysoką liczbę odbiorców, wypływającą z pozycji tablic LED w miejscach użyteczności publicznej takich jak galerie, biura oraz instytucje.

Czy ten wpis zainteresował Cię na tyle, że pragniesz więcej? Więc po nowe szczegóły przejdź do podanego linku. Tam znajduje się ciekawy wpis (http://paudio.pl/pl/uslugi/wsparcie-techniczne/).

Nie bez przesłania jest też dobra widoczność tej formy reklamy o każdej godzinie i z dosyć dużej odległości. Nie wszystkie nośniki reklamy typu outdoor dają tak ogromną swobodę w doborze zawartości a także strategii przekazania informacji. Warianty reklamy, które można na nich umieścić to między innymi reklama fleszowa lub graficzna.

nowoczesne billboardy

Autor: 7 w d
Źródło: http://www.flickr.com

Prezentując rodzaje oraz formy reklamy (polecamy pozycjonowanie stron www) typu outdoor nie można nie wspomnieć o telebimach. Ta odmiana reklamy typu outdoor jest uniwersalnym nośnikiem, zrealizowanym na tablicy z diod LED, co czyni obraz na nich eksponowany czytelnym. Jednakże sytuowanie ich w miejscach największego natężenia ruchu samochodowego albo pieszego, takich jak krzyżówki ulic mogą powodować oślepianie w porach wieczornych oraz nocnych i odciągać uwagę od tego, co dzieje się wokół. Nie da się jednak ukryć, że jest to jedna z najatrakcyjniejszych odmian reklamy typu outdoor zapewniająca wręcz nieograniczone możliwości, co do treści prezentowanych reklam. Jednym z nośników reklamy zewnętrznej, jaki widział prawdopodobnie każdy z nas ale może nie do końca umie go nazwać w sposób poprawny jest pylon reklamowy.

Coraz to nagminniej wykorzystywana forma

billboard

Autor: Roberto Nieves
Źródło: http://www.flickr.com

reklamy zewnętrznej ze względu na swój ogromny zasięg przekazu, spowodowanym najczęstszym umieszczaniem go w strategicznym punkcie dla kierowców to jest na stacjach benzynowych. Z reguły przybiera on formę wolno stojącego filaru, mieszczącego wiele rozmaitych informacji reklamowych. Zastosowanie w nich wyświetlaczy ledowych nastawnych za pomocą pilota powodują, że pylony są proste w obsłudze i coraz częściej pojawiają się w naszym kraju.
Ażeby znaleźć wykonawcę reklamy w swym mieście, proponuję wpisać w przeglądarkę: billboardy Poznań ewentualnie billboardy Katowice. Jeden z efektów wyszukiwania: Medas-Media.