Realizowanie jakiegokolwiek działania reklamowego dla swojego serwisu wiązać się powinno z kontrolą jego skuteczności, a w tym celu warto zainstalować najbardziej potrzebne narzędzia służące do tego. W ostatnich latach Google dało klientom szereg rozwiązań, za pomocą których można rzeczywiście w szerokim zakresie realizować różne działania i sprawdzać dane. Rzecz jasna można sobie radzić bez nich, trzeba tylko zapytać po co, jeżeli przy ich pomocy można w pełni kontrolować to, co się dzieje z serwisem, nawet z różnymi błędami. Coraz większa ilość administratorów stron nie może sobie nawet wyobrazić bez odpowiedniego pakietu narzędzi, zwłaszcza że są one bezpłatne, niezwykle proste do instalacji, i dostępne z poziomu jednego konta. Przede wszystkim prace z narzędziami powinno się zacząć od założenia konta w Google, co na szczęście nie trwa długo i nie wymaga jakiś specjalnych zabiegów. Następnie należy zainstalować Google Analylics, które aktualnie uznawane jest za najbardziej skuteczny sposób kontroli użytkowników strony. Z kolei do sprawdzenia jej poprawności służy pakiet Google Webmaster Tools, przy jego pomocy można kontrolować dużo parametrów wiążących się z jakością serwisu i linkowaniem do niego. Bardzo przydatna jest tu między innymi możliwość przeanalizowania różnych błędów, jakie potem można poprawić i tym samym poprawić jakość samego serwisu.
Czytaj dalej „Z jakich powodów powinno się wykorzystywać narzędzia udostępniane przez Google przy prowadzeniu swojej strony.”