Jak należy zrobić montaż billboardu

Billboardy w Kaliszu z reguły mocowane są na bardzo dużych wysokościach, żeby znacznie więcej potencjalnych odbiorców miało możliwość zobaczenie go. Montaż billboardu nie jest stąd też łatwym przedsięwzięciem, którego potrafi się podjąć każdy z nas.

Medas-Media

Źródło: billboardy-reklama.pl/
Na pewno więc jeżeli mamy zamiar go zainstalować na budynku powinniśmy zlecić to profesjonalnej jednostce, dla której na przykład billboardy w Gliwicach zobacz ofertę firmy są głównym źródłem zarobku.

Zaciekawił Cię nasz wpis? Jeśli tak, to sprawdź bez ociągania, co znajdziesz w tekście (https://asmtechnology.eu/) – on również z pewnością okaże się godny zainteresowania.

Billboardy w Elblągu mogą być montowane tylko przez firmy, które posiadają do takich zadań odpowiednie uprawnienia zawodowe. Bywa tak, że przy okazji instalacji narzędzi promocyjnych takich jak billboardy w Olsztynie agencje reklamowe muszą poszukiwać firm alpinistycznych. Jest tak gdy, tablica tego rodzaju ma zawisnąć na dużej wysokości na elewacji lub też dachu obiektu.

Na szczęście billboardy w Opolu nie wymagają zezwolenia na budowę. Nie ma na to jakiegokolwiek wpływu wielkość naszej tablicy. Brak konieczności ubiegania się o pozwolenie na budowę jest korzystne, gdyż w ten sposób możemy zaoszczędzić mnóstwo czasu związanego z organizacją spraw urzędowych. W przypadku montażu bilbordów konieczne jest jednak zgłoszenie tego faktu. W formularzu zgłoszeniowym należy podać typ prac budowlanych, które będą się odbywać. Trzeba wskazać też termin instalacji jak również sposób wykonania. Do takiego zgłoszenia należy również dodać specjalne oświadczenia o prawie do zarządzania nieruchomością w celach budowlanych.

Do wykonania montażu można przystąpić w okresie do 30 dni od dnia złożenia zgłoszenia stosownemu organowi, jeżeli ten nie będzie miał jakichkolwiek obiekcji, co do informacji umieszczonych w formularzu. Właściwy organ nie zawsze rozstrzyga w sposób nam przychylny zgłoszenie. Może on nie wydać zezwolenia na montaż billboardu, jeśli uzna, że może on swoją obecnością zburzyć plany zagospodarowania przestrzennego bądź wywoła on jakiekolwiek zagrożenie zdrowia i życia osób oraz mienia.

Billboardy promocyjne nie będą zamocowane też wtedy, gdy ich obecność sprawi, że dojdzie do pogorszenia się stanu środowiska lub lokalne zabytki będą choć w części zagrożone na uszkodzenie.