Jakie mamy rodzaje folii do zastosowań reklamowych oraz jakie dobrze jest używać w swojej pracy?

Istnieje naprawdę wiele folii na rynku, takie do zastosowań reklamowych możemy podzielić na materiały polimeryczne, monomeryczne i wylewne. Różnią się pomiędzy sobą cechami strukturalnymi, a więc przeznaczeniem. Każdy taki rodzaj wykorzystuje się w zakresie innego rodzaju form reklamy zewnętrznej.

Folie mogą być stosowane do stworzenia każdego tak naprawdę rodzaju reklamy out of home. Są całkiem dobre jako media do zrobienia reklam dużego formatu, aplikacji podświetleniowych, liter przestrzennych czy grafik reklamowych. Mimo wielkiej ilości możliwego użycia większość istniejących folii ma charakter uniwersalny, co oznacza, że można je zastosować tak w aplikacjach do wewnątrz, ale również zewnętrznych. Folie do dużych wymiarów druku cyfrowego są często samoprzylepne i bezklejowe (Lambda), które są przystosowane do pracy z wieloma typami atramentów. Folie jednak najczęściej różnią się metodą produkcji, zastosowaniem oraz przeznaczeniem do wybranej technologii wydruku. Obecnie dość często spotykana jest folia samoprzylepna, z reguły pod postacią folii monomerycznych, polimerycznych jak również wylewanych.

folia

Autor: DiamondBack Truck Covers
Źródło: http://www.flickr.com

Folie monomerowe mają zastosowanie w krótszych oraz średniookresowych aplikacjach do wewnętrznych, jak i na zewnątrz, które nakleja się na płaskiego typu powierzchniach. Zaś folie polimerowe używane są w przypadku średnio i długookresowych aplikacji, także wewnętrznych czy zewnętrznych. Co istotne, za sprawą dużej ilości plastyfikatorów można je z powodzeniem stosować jako nośnik grafiki do aplikacji samochodowych. Folie wylewne to bardzo plastyczne materiały, często odpowiednie są dla najbardziej wymagających długookresowych aplikacji.

Nie masz pewności co do tamtego tematu? Zwyczajnie sprawdź szczegóły worki do cieczy peakpackaging przedstawione dokładnie na tej stronie. Wszystko jest dogłębnie opisane.

Z reguły wykorzystuje się je do grafiki samochodowej z przetłoczeniami.

Odznaczają się też dużą siłą klejenia. Można ją rozciągać, a więc z łatwością umieścić ją w miejscach trudno dostępnych, to znaczy w zgięciach i przetłoczeniach. Powszechnie spotykana jest folia perforowana, naklejana jest na oknach pojazdów, biur i różnych obiektów usługowych. Możemy w ten sposób na powierzchnię reklamową użyć dodatkowej przestrzeni, ponieważ folia perforowana nie będzie przesłaniała całkowicie widoku za oknem. Tak naprawdę nieważne jest, jaką folię wybieramy, najważniejsze aby była dobrej firmy, godna zarekomendowania jest folia Carbon, którą znajdziesz tu: Firma Lambda. Firma ta ma wysokojakościowe jak również solidne produkty do różnego rodzaju zastosowań.