W jaki sposób uzyskiwać kolejnych klientów na swoje produkty?

Mogą być takie formy kunsztowne, jakie na długo zapisują się w pamięci. Powinny czymś się wyróżniać. A to rozwiązaniem, a to kolorystyką a to wreszcie swoim kształtem.

Osiedle mieszkaniowe Ogrody Bielańskie

Autor: UBM
Źródło: UBM
Owego kalibru malowidła znajdują się bardzo dobrze w działaniach promocyjnych, gdyż najnormalniej na świecie są niezwykle zauważalne.
Takowe monumentalne malownictwo ścienne mogłoby być nazywane jako mural. Niektórzy ludzie mają w pamięci jeszcze z czasów komunistycznych wielkie reklamy sieci Pewex czy PKO umieszczone na blokach mieszkalnych. Były to właśnie murale. Wszakże reklama towaru to nie wyłączny cel, dla jakiego wykonywane mogą być murale. Zależnie od idei twórcy, mural może posiadać na zamyśle impresję widza czy reklamę jakiejś akcji dobroczynnej. Z drugiej wszakże strony na jednym z bloków w Gdańsku jest mural przedstawiający papieża Jana Pawła II oraz sylwetkę Lecha Wałęsy.

Jeżeli ten tekst jest dla Ciebie godny uwagi, to kliknij tutaj. Znajdujące się tam wiadomości także Cię zaciekawią – to niezwykle użyteczne informacje (https://robinia.waw.pl/nasadzenia-drzew-w-warszawie/ ).

W Ostrowie Wlkp. natomiast funkcjonuje piękny mural () poświęcony pamięci Insurekcji Wielkopolskiej. Warty wzmianki jest także znajdujący się w Poznaniu trójwymiarowy mural pt. „Opowieść śródecka z muzykiem na daszku oraz kotem w tle”.

Wymienione murale mogą być świetnym przykładem na kampanię zewnętrzną OOH z ang. Out of home. Profesjonaliści od reklamy mają wszakże również inne, w większym stopniu dyskretne metody dojścia do potencjalnego petenta. Jedną z nich jest kampania BTL Below the line, zatem taka, jaka skierowana jest do konkretnego petenta. Obie strategie, OOH i BTL () posiadają na zamiarze oczywiście pozyskiwanie nowych odbiorców na reklamowane w nich towary.

Niezłym dowodem tego typu kampanii jest jakaś forma marketingu bezpośredniego, zatem klasycznej akwizycji albo telemarketingu. Również strategie OOH i BTL są niezawodne i stosowane przez reklamodawców.