Marketing restauracji: social wifi, jako świetne rozwiązanie pozwalające na sprawne popularyzowanie oferty

Chcąc zapewnić sobie szeroką rzeszę stałych, jak i nowych gości powinniśmy zadbać o skuteczny marketing restauracji. W dobie internetu jesteśmy w stanie zapewnić sobie sprawne narzędzia pozwalające na regularne promowanie oferty. Doskonałym przykładem jest social wifi, za sprawą którego możemy zagwarantować gościom zarówno sprawny dostęp do internetu, jak również istotne informacje dotyczące określonej restauracji.

Darmowego połączenia z Wi-Fi w miejscach użytku publicznego, sklepach czy hotelach oczekuje coraz więcej posiadaczy smartfonów. Do tej pory właściciele tych lokali udostępniający swoim gościom połączenie przez WiFi nie czerpali z tego żadnych profitów. Sytuację zmienia innowacyjna usługa kabarety w polsce na rynku, czyli social WFi. Social WiFi przekształciło darmowe Wi-Fi w narzędzie marketingowe, a WiFi marketing błyskawicznie stał się jednym z ważniejszych i najaktywniej rozrastających się kanałów komunikacji sprzedażowej. Co zapewniło ten sukces? Po prostu przedostał się przez szum informacyjny i przytłaczającą ilość reklam, jakie fundują nam strony i wyprzedził standardowe kanały komunikacji. WiFi marketing gwarantuje niesamowicie przyjemną komunikację z przyszłymi klientami, ponieważ w nowoczesny sposób zachęca do interakcji konsumentów, dając im w zamian za ich uwagę, wartość dodaną którą jest dostęp do darmowego internetu. WiFi marketing daje rozprowadzanie komunikatów reklamowych dopasowanych do sytuacji w danym miejscu, przy użyciu technologii bezprzewodowej i specjalnych aplikacji. Zależnie od typu firmy, w której system będzie wykorzystywany, social WiFi może nadać się do realizowania wysoce nastawionych na konkretną grupę odbiorców kampanii marketingowych w miejscach, gdzie spotkamy interesującą nas grupę docelową. Ułatwia on nie tylko przeprowadzanie nowatorskich kampanii, lecz przyczynia się do pozytywnej relacji z konsumentem i zwiększa świadomość funkcjonowania marki.

darmowe wi-fi

Autor: Mike Mozart
Źródło: http://www.flickr.com

Aby podzielić się z klientami wiadomościami na temat oferty a także wzbudzić w nich szacunek do określonej marki powinniśmy zdecydować się na social wifi. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na sprawne udostępnianie informacji dotyczących oferty lub lokalizacji. Marketing restauracji jest szczegółowym procesem, jaki wymaga odpowiednich narzędzi. Należy mieć na uwadze, iż to dokładnie dzięki social wifi jesteśmy w stanie zaimponować klientom pomysłowością a także interesującymi ofertami. Proces rozpowszechniania oferty zaczyna się w momencie, gdy klient włącza wyszukiwarkę dzięki połączeniu wifi, które udostępnia restauracja. Zaraz po uzyskaniu pełnego dostępu do internetu użytkownik ma okazję, aby poznać ofertę restauracji, na której mieści bardzo dużo promocji i informacji tyczących się bieżących wydarzeń. Za sprawą udostępnieniu informacji poprzez tak świetne źródło danych, jakim jest internet, mamy możliwość, aby efektywnie rozpowszechniać ofertę i umożliwić sobie świetną interakcję z gośćmi. Marketing restauracji to praktyczna oraz naturalna metoda pozwalająca na łatwe rozpowszechnianie informacji, skłaniających klientów do ponownego odwiedzenia określonego miejsca. Powinniśmy pamiętać jak dużą wygodę zapewnia sprawne połączenie z internetem idące w parze z dostępem do interesujących promocji a także imponującego menu. Dzięki wysokiej jakości aplikacji goście mają możliwość, aby wygodnie wybierać rozwiązania spełniające ich wszelkie oczekiwania. Prosta szata graficzna, którą możemy zapewnić sobie na powitalnej stornie restauracji budzi zainteresowanie gości dostępną ofertą i umożliwia łatwy wybór odpowiedniej oferty.

Przeczytaj także ten wpis: